Jobba imorgon

Måste snart sova för imorgon börjar allvaret igen, suck vad det är tråkigt när man vet att man snart kan va ledig men men man får la kämpa på det sista nu antar jag.

Det är helt vitt ute på backen nu och jag börjar få lite julig känsla i mig nu, på lördag ska jag till min mormor och morfar och julpyssla med mina syskon och ebba och tea det ska bli jättekul och självklart tar jag med datorn så ne får se allt pyssel vi gjort.

Fiona kunde inte komma förbi innan men jg få dra med henne ut imorgon börja sakna min syster nu och vi har varit ifrån varandra i några timmar bara:P

Om ni undrar varför det inte varit så mkt bilder innan så är det för att min mobil har inte kommit in i datorn eller ah sladden och allt om ni fattar men nu är det fixat så nu blir det mer bilder och bättre uppdatering:)
Kommentarer
Postat av: Lillasyster!

Jag saknar dej också<3

jag kommer sen!

2009-12-14 @ 16:54:42
URL: http://ffionachannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0