Mysdag:)

Nu sitter jag hemma efter en dag med att ha fikat med farmor och umgåtts med bästa Sanna (Sannaberg.blogg.se)
Farmor har nu varit i USA och jag va tvungen att åka hem till henne för att kolla vad jag fått av henne:)
Fick ett guess armband och ett guess halsband blev överlycklig:):) sen fick jag också en otroligt snyff Jessica Simpson väska:)
Efter en stunds prat med kära farmor åkte jag för att träffa Sanna, vilket va otroligt länge sen.
Vi åkte upp till A6 för hon skulle köpa lite grejjor som hon nu använder i sin tävling i bloggen så besök henne och va med i tävlingen..
Jag köpte ett läppstift Isadora och ett läppglans av något annat märke kommer inte ihåg just nu, Sen köpte jag blondering me så nu är jag blondare än vad jag va innan.
Kan tyvärr inte lägga upp några bilder lovar att jag gör det snart men har tyvärr inte någon kabel till värken telefonen lr kameran hos pappa allt ligger hos mormor..
Ska försöka fixa sladdarna till imorgon:)
Btw så är det sanna som gjort hela min Design Hon är helt klart bäst:)

Kiss Kiss
Kommentarer
Postat av: sanna

haha klart vi är bäst :P



fan nu glömde vi ju att du skulle ha en sladd av mig :P

2009-08-04 @ 03:21:48
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0