Familjen lat

Eller det kan man ju inte säga vi har ju inte varit duktiga idag jag och anki vi har ju städat garderoben och packat lite vi ska ju flytta. Men snart blire att åka och köpa pizza ingen av oss orkar laga mat inte för att jag har gjort det en ända gång sen jag flyttade hit men ändå..men känns som om jag är värd en Pizza nu efter all shopping och städning och packning...
Pappa är inte heller så lat i och för sig för han är ju på jobbet och tro det eller ej men han läste min blogg och nu är han jätteglad för det jag skrev men otroligt nyfiken vad som ligger i det vackra paketet men nu är det inte lång tid kvar pappa snart slutar du och då får du pizza och en present:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0