Duktig Flicka

Nu har jag varit med min pappa och Anki och storhandlat:)
Sen åkte vi och kollade lite på Marsvin jag hoppas verkligen jag får ett dom är så sjukt söt:)
Sen gick vi självklart förbi en klädaffär och jag går in och hittar en rosa mysisdress som jag sitter i just nu:)
Va uppe och la i tvätten med pappa nu också och det va faktiskt min ide att tvätta mest för att jag som sagt köper nya kläder istället för att tvätta:P
Och nu ska jag gå och göra en underbar sallad som vi ska äta till lite kyckling MUMS:)
Kort kommer på våran middag och lite recepttips:)
Bilder på mig och min underbara mjukisdress kommer också så ni behöver inte börja gråta för att ni tror att ni aldrig kommer få se den för den kommer men nu ska jag göra sallad:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0