Choklad

Nu sitter jag och äter choklad hos Viktor, han är i duschen just nu så då hinner jag skriva ett kort inlägg.
Han tycker ju inte om att jag bloggar när han är med dock vet jag inte varför:P
Nee men det är klart att när jag är här vill han ju att jag är med honom.
Va och shoppade innan med Ebba träffade sanna innan och fikade:)
Ebba hittade en jättefin tröjja som jag köpte åt henne den satt verkligen perfekt på henne hon har blivit så stor snart är hon vuxen och då är jag jättegamal Usch för att bli gamalk.
Jag hittade självklart också lite grejjor hittade ett jätte snyggt linne från Disel och en snygg t-shirt från Gina, sen köpte jag ett jättefint halsband på Guldfynd.
Alla bilder kommer senare ikväll när jag kommit hem och tagit kort på allt:)
Ne nu ska jag plugga lite matte för gjorde inte allt på lektionen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0