Dagens!

Hahaha jag hatar folk som ljuger men du lilla flicka tar nog priset att gå runt och säga att jag slagit dig det är bara patetiskt för det är inte sant, men visst du kanske tycker det är status.
Tycker det är synd att folk är så jävla kära i mig så dom sjunker så lågt att dom säger att jag slagit dom.

Aja nog pratat om fjortisungar idag så kom Deddan förbi en snabbis saknat henne något otroligt vi tog en fika med Oscar, Tobe och Rasse såklart så bjöd jag hela ligen men det va mysigt.
gick förbi konsum också och vad hittar man där om inte min myströjja från Ed Hardy som jag hade beställt:)
den är fan finare än på bilden I löööööve it:)

Imorgon ska jag träffa Emma Liv den lilla mystösen det blir en massa cigg, cola och prat.
Men nu ska jag sova måste upp på egen hand imorgon för Anki är i götet och kan inte vecka mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0