Trött...

är sjukt trött som vanligt hahah skriver alltid att jag är trött..
Kan ju inte skriva på dagarna eftersom jag gör en otroligt hemlig grejj nu på dagarna som ni får veta om en vecka om det går vägen många av mina vänner vet så ni får inte komentera svaret om vad jag gör..

Nu saknar jag Tobias Larsson så in i helvete vill bara att du ska va här Tobe och ge mej en sån bamsekram, säga dina dryga skämt som alltid är lika roliga, va lika äcklig och bajsig som bara vi kan och det bästa av allt att bara ha de hemma så man har någon att prata med!!

Jag måste Tacka Matilda som skjutsade mej till Värmland så jag kunde få träffa Tobe för hade jag inte fått det så vet jag inte vad jag hade gjort vid det hät laget. Tobias du är som en drog som man bara måste ha hela tiden, Du är min Bästa kompis och du kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer.

För att avsluta denna dagen så tänkte jag säga att min Hello Kitty pjamas och min nya rosa mjukisdress har kommit JIPPI!!!
Kort kommer imorgon om jag hinner.

För att göra ännu ett slut så lägger jag in en bild på mig och Tobe som ni garanterat sätt innan thihi<3

Älskar dig Tobias Larsson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0