SexyMatilda

Är hos Vilda Matilda nu, ska snart till Habo och kolla när Sexy Tobbe ska träna hihi eller kan man kalla det träning?
Dom springer runt efter en boll med klubbor och typ flummar sönder,, ja dom spelar innebandy fast mest på skojj.
Mötet blev skit men ska ha nytt möte snart och då kommer det bli hur bra som hälst och imorgon ska jag jobba igen gjored ju inte det idag för mötet, men imorgon ska jag leka med dom äldre igen haha det lät ganska äckligt men jag jobbar på ett äldreboende så nej jag bloggar faktiskt inte bara utan jobbar också hihi sen ska jag till atlantis imorgon med och fixa gymkort.

Vältränad och Brun är det sexigaste<3<3


SexyMatilda<3<3<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0