3 Februari

Snön öser ner och min dator har legat nere i några dagar nu är jag på jobbet som alla andra tråkiga vardagar...
Sitter på golvet med elementet mot ryggen för det är så himla kallt jag vill hem göra mig en kopp Te och sätta mig framför brasan...
Men det kan man inte göra förens ikväll ska liten snabbis på stan sen också efter jobbet men igentligen vill jag inte gå ut i snöovädret men man vill ju alltid shoppa lite och det kan jag va värld efter domma jobbarveckorna:)


Myskläder på mig och håret flätat i en slarvig fläta som sedan är instoppad i mössan:P
Det är så man ska se ut en slapp onsdag......
Kommentarer
Postat av: evveeeee

kan inte du berätta vad du jobbar med? hehe. du kanske har gjort det, men det har jag missat isf! skulle va kul (:

2010-02-14 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0