Jag har varit vilsen, Lisa


Parken - Jag har varit vilsen, Lisa

Ja för inte er som visste det så heter jag Louisa och kallas för Lisa thihi det är därför låten är så jävla bra, haha nej jag skojjade bara men den är grymt bra.
Somsagt så ska jag jobba imorgon så måste sova nu annars  kommer jag dö på jobbet imorgonbitti.


Känner lite som Matilda skrev i sin blogg MatildaMarley.blogg.se att man alltid ska prioritera kompisar framför killar och det kanske jag inte varit bäst på och speciellt inte när det gäller T.. jag har prioriterat killar framför T och det ber jag om ursäkt för för du är min bästa vän fan jag måste skärpa till mig.
KÄRLEK GÅR VÄNSKAP BESTÅR
Så jävla sant är det men inte alltid man lyssnar på det, men nu blir det ändring jag faller inte för alla rosa hjärtan runt killar längre, jag ska inte falla för charmen, utseendet eller något annat för i slutet blir man bara sårad.
Detta skriver jag idag men vem vet vad som händer när man är kär så är man och det är svårt att undvika men jag ska försöka!


Den underbaraste känslan man kan ha är KÄRLEKEN men den kan snabbt omvandlas till den värsta känslan i ditt liv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant som skrivet! :)

2009-11-24 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0