Shopping

Shoppade lite på stan...
Bara nödvändiga grejjer så klart... haahaha NOT..
Tänkte lägga upp lite bilder på det jag köpte eftersom ni Älskar allt jag har på mig och allt jag köper..



En ring från Guldfynd..
Fick nemligen ett Prisentkort därifrån av Älsklingspappa och FavoritAnki så då köpte jag blandanat en ring som det står LOVE på urgullig tycker jag..



Köpte också detta underbara armandet sjukt fint..



Skor från Vagabond tyckte jag behövde nya höstskor:)



Sujkt snygg sjal från Gina köpte lite därifrån ialf fast det va så jävla äckligt i omklädningsrummet.



Tröjja från Gina den ser kanske inte så snygg ut på bilden men ni ska se den på mig MUMS säger jag bara..



Och som pricken över i:et blev den en sjukt snygg Jeanse jacka från H&M av alla ställen brukar inte köpa kläder där men det fin ns fan inga snygga jeansejackor någon stanns och så heter man en helt underbar på H&M vad ska man göra då?? Jo köpa den så klart:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0