Älsklingen

Träffade älsklingen nyss va och åt på Twin City på månadsdagen måste man ju göra något speciellt tycker jag, planerade för resan också ska ju åka från jönköping klockan 02.00 imorgon lr ja om 24 och en halv timma.
Ska bli så skönt att komma här ifrån ett litet tag och bara shoppa och dricka massa goda drinkar och äta hotellfrukost:)

Tänkte lägga upp bilder på det jag köpte idag.

Datorväska MediaMarkt 500:- (Halva priset faktiskt så kände mig ganska duktig)
Hörlurar till Telefonen MediaMarkt 249:-

Sen har jag ju även mina älskade smycken jag fick av farmor:)


Både halsbandet och Armbandet är från guess som Farmor köpte i New York..

Lägger upp bilder på JS väskan imorgon men fick inget bra kort på den med mobilen för min underbara rosa kamera hade inget batteri för tillfället och orka inte anstränga mig med att ta fram Systemkameran..

Kiss Kiss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0